Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

Konkurs na redaktorkę

Hej!

Poszukuję nowej redaktorki!
Prosimy o zgłaszanie się w komentarzach.
Reguły:
1. Musisz mieć co najmniej 20 poziom.
2. Musisz być obserwatorem bloga.
3. Musisz dodawać co najmniej 4 posty tygodniowo. 
 4. Nie możesz wykorzystać tego bloga do robienia sobie darmowych reklam np. bazzarku.
 ...
Przed zgłoszeniem się dobrze się zastanów. 
Redaktorka zostanie wybrana poprzez losowanie.
Jeśli będzie dużo zgłoszeń wybieremy 2.
Oczywiście na początku na okres próbny.
...
Zapraszam i życzę powodzenia.  

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;)
    Aleksanadra7980
    Pamiętasz mnie?Miałam byś redaktorką wcześniej,ale miałam problemy z komputerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Jestem Wiktoria na stardoll wikipet201 mam 37 i na sd jestem od 2011 roku .
    Najbardziej chciała bym się zajmować metamorfozami,stylizacjami,konkursami i mogę też wygląd bloga zrobić ładne tło i nagłówek :)
    Proszę o kontakt na gg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co musiałaby robić ? - stylizację czy cos ?

    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokumentować nowości, robić stylizację i metamofrozy oraz jeśli mają własne pomysły mogą je zrealizować :)

      Usuń
  5. Zgłaszma się login Mixi_12 Prowadziłam już takiego bloga i robiłam dużo postów tygodniowo nie 4 tylko 6-8 :D

    OdpowiedzUsuń