Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

LOTERIA!!!

HEEJ!

W imieniu moim (KlaudiaaLoL) i KatieMayaKiss ogłaszam LOTERIĘ!

Nagród jest całkiem sporo i szanse są ogromne więc bierzcie sie do roboty. 

Regulamin:

1.Zostań obserwatorem naszego bloga.

2.Umieść link do tego bloga w swojej prezentacji. (bez http.//)

3.Napisz komentarz do 3 wybranych postów.

4.Napisz którą rzecz chiałabyś dostać.(1!) I dopisz od kogo.

Nagrody:

Ode mnie (KlaudiaaLoL):


Od KatieMayaKiss:

 

Powodzenia^^

 

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Obserwatorem ;D
    Umieściłam Link na sd ;)
    i już mam trzy wpisy ^^
    I chciałabym numer 1 od KatieMayaKiss ;33
    Mój nick na sd: xAvrilkax

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeść ;)
    Jestem obserwatorką i już umieszczam link na profilu.
    3 wpisy, już się robią!
    Chciałabym NUMER 4 od KlaudiaLol ;]

    Carolinee-

    (obserwuję jako: Carolinee ss.)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się chciałabym 5 od KatieMayaKiss



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem obserwatorką umieściłam link na profilu 3 wpisy już gotowe
    i chciałaby nr 1 od Katiemayakiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej chciałabym się zgłosić :)
    Proszę o numer 5 od Katiemayakiss
    Na stardoll: RedSweetCherry3
    Obserwuję blog jako: Bella♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:)

    Zgłaszam się, chciałabym nr.8 od KatieAmyaKiss :)

    zuzka55666

    OdpowiedzUsuń